———- | اس ام اس عاشقانه | ———-(سری دوم)

من آن ابرم که می خواهد ببارد ، دل تنگم هوای گریه دارد ، دل تنگم غریب این در و دشت ، نمی داند کجا سر می گذارد .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را .

 

زندگی مثل دیکته است ، هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم ، دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم ، غافل از اینکه یه روز داد می زندد ورقه ها بالا !

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده ! اگه بی محابا دلها از دستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهایی خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست که از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آورده .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

http://www.sucaiw.com/up_files/donghua/7e36a16255/CT-sucaiw-dhscwmst-55CTCS.gif

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را ، اشک و آه و ناله ها و درد را ، می نویسم بی تو بودن های من پایانم است ، بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

در من ترانه های قشنگی نشسته اند ، انگار که از نشستن بیهوده خسته اند ، انگار سالهای زیادیست … ، امید خود را به این ترانه بسته اند .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

http://www.sucaiw.com/up_files/donghua/7e36a16255/CU-sucaiw-dhscwmst-56CUCT.gif

و با آواز خود شب را شکستی ، ولی من بی دریچه مانده ام باز ، هوای پر زدن هایم کجا رفت ؟ ز یاران باز هم جا مانده ام باز .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

اگه ۱ کتیبه با ۱۰۰۰ تا خورشید داشته باشم ، همه ی خورشیدها رو میگردم تا یه جایی به تو برسم !

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

نه از قایق می نویسم ، نه از زخم شقایق می نویسم ، به یاد لحظه های با تو بودن ، به یاد آن دقایق می نویسم .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

http://www.sucaiw.com/up_files/donghua/7e36a16255/CV-sucaiw-dhscwmst-57CVCU.gif

گر ز جهان بگذرم از تو نخواهم گذشت ، سر رود از پیکرم از تو نخواهم گذشت ، مردمک چشم من نقش تو بر خود گرفت ، ور همه جا بنگرم از تو نخواهم گذشت .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

مهربانی نقش هر نقاش نیست ، هر که نقشی را کشید نقاش نیست ، نقش را نقاش معنا می دهد ، مهربانی نقش یار است ، حیف که یار نقاش نیست .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

پای من خسته از این رفتن بود ، قصه ام قصه ی دل کندن بود ، دل که دادم به یارم دیدم ، راهش افسوس جدا از من بود .

http://www.sucaiw.com/up_files/donghua/7e36a16255/CQ-sucaiw-dhscwmst-52CQCP.gif

یش بی درد دمی صحبت از درد مکن ، شاخ سبز دلت را به خطا زرد مکن ، مرد اگر نیست در آن شهر ولی کوه که هست ، تکیه بر کوه کن و تکیه به نامرد مکن .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

اگر شیری درنده در برابرت باشد بهتر از آن است که سگی خائن پشت سرت باشد .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ، ممنون توام که کرده ای از من یاد .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

من آن ابرم که می خواهد ببارد ، دل تنگم هوای گریه دارد ، دل تنگم غریب این در و دشت ، نمی داند کجا سر می گذارد .

———- | اس ام اس عاشقانه | ———-

http://www.sucaiw.com/up_files/donghua/551346ea57/BL-sucaiw-dhscghkasjt-32BLBX.gif

 



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: